sunnuntai 2. maaliskuuta 2014

Haaste (11 kysymystä) - Uusintakierros!


Tää haaste on jo kertaalleen tässä blogissa nähty mutta tehdään nyt uudestaan kun sen verran harvoin näitä haasteita tähän ilmansuuntaan heitetään (köh haastakaa mua enemmän niin ei tarvi keksiä mistä postais köh).

Meidät haastoi Iinan kanila :)

Haasteen tarkoituksena on löytää uusia blogeja ja auttaa huomaamaan heitä, joilla on alle 200 lukijaa.
1. Jokaisen haastetun pitää kertoa 11 asiaa itsestään.
2. Pitää vastata haastajan 11 kysymykseen.
3. Haastetun pitää keksiä 11 kysymystä uusille haastetuille.
4. Sitten tulee valita 11 bloggaajaa, joilla on alle 200 lukijaa.
5. Sinun tulee kertoa kenet olet haastanut.
6. Ei takaisin haastamista.

Spoiler alert! En tälläkään kertaa haasta ketään (oon yks niistä laiskaperseistä joita itse vihaan ylikaiken hyi), mutta kysymykset sentään jaksan tällä kertaa naputella jotta joku voi tämän täältä kopsailla omaan blogiinsa.


11 asiaa minusta

1. Mulla on lävistys sellaisessa paikassa josta sitä harvemmin kukaan näkee (vink vink vink). Eli siis nenässä. On ollut jo 2 vuotta. Sellanen hyi hyi karsee kamala sonninrengas aka septum. Ei, ei sattunut ottaa. Pidän siinä normisti sellaista korua että se ei näy mutta nyt oon jo reilun viikon joutunut kituuttelemaan näkyvän korun kanssa koska pudotin sen toisen korun pesukoneen alle. 
2. Kuten viime kerralla haasteessa mainitsin, mulla on tatuointi, liittyen Teen Wolf -tv-sarjaan. Se on mun oikeen nilkan sisäsyrjässä, tän näköinen tuherrus, eikä sillä oo sen kummalisempaa symboliikkaa mulle, vaikka se itse sarjassa alfalaumaa symboloikin.
3. Olen agnostinen ateisti.
4. Mua on kiusattu tarhaikäisestä asti, lukiossa sentään ihmiset osas käyttäytyä jo kypsemmin.
5. Mulla on yleensä suuriakin ennakkoluuloja ihmisistä kohdan 4 takia. Uusien ihmisten lähestyminen on mulle erittäin hankalaa, pääasiassa koska oletan ettei kukaan halua muhun tutustua.
6. Oon kuitenkin suurimmilta osin positiivinen tapaus, en haluais murehtia turhia. Usein stressaan ns. isompia asioita suhteellisen vähän mutta monesti saatan herätä keskellä yötä pelkoon että myöhästyn koulusta. Mun alitajunnan logiikka on hyvin hämärä, tiedostan sen itsekin.
7. Mulla ei tunnu olevan mitään aivotoimintaa just heränneenä. Ei niin mitään. En kirjaimellisesti osaa ees kellonaikoja ensimmäiseen pariin minuuttiin aamulla herättyäni.
8. Mun pahimmat painajaiset liittyy yleisvessojen hygieniatasoon. Nään usein erittäin ahdistavia unia tulvivista pöntöistä ja viemäriliejun peittämistä lattioista :D
9. Tykkään järjestellä muiden ihmisten iloksi asioita, ei oo mitään palkitsevampaa kuin saada aikaiseksi jotain mistä jotkut muut voi nauttia ja josta itse saan kiitosta.
10. En oo koskaan itkenyt Titanicin aikana mutta pillitän usein lukiessani erittäin homoeroottista fanfictionia. Älkää tuomitko.
11. Rakastan soittolistojen kokoamista Spotifyssa. Ai haluatte esimerkkejä? No täältä pesee! (En oikeesti oleta että kärpäsiäkään kiinnostaisi nää mut en jaksa välittää). Tässä siis pari tän hetken eniten allekirjoittaneen soitossa olevia soittolistoja á la se sama allekirjoittanut.





11 kysymystä

1. Minne haluaisit matkustaa? Tällä hetkellä Tallinnaan koska halvat hinnat. Mutta jos joskus on rahaa olis siistiä päästä käymään Briteissä ja Pohjois-Amerikassa. Myös Australia olis varmasti mielenkiintoinen paikka visiteerata.
2. Mitä haluat tehdä kesällä? Pitää älyttömän hauskaa hyvässä seurassa. Valvoa pitkään ulkona muuten vain vaeltaen. Viettää aikaa kanien kanssa. Tavata uusia ihmisiä. Ansaita rahaa mukavassa työssä.
3. Lempiruokasi? Monet eri pastat ja pizza.
4. Jos saisit valita minkä eläimen ostaisit, mikä se olisi? Kanin, duh. Toisaalta heppa ois kans aika unelma, mutta sen unelman tiellä on mm. aika, raha ja tila.
5. Käytätkö usein sosiaalista mediaa? Muun muassa 24/7. Tarviin vieroitusta.
6. Pahin tapasi? Lyhyet yöunet ja välillä kirpparille karkaaminen kesken koulupäivän. Ja pepsi max.
7. Paras muistosi? Wanhojen tanssit, viime uusivuosi, vuoden 2012 Tallinnan reissu. Mitään yhtä erityistä ei nouse mieleen.
8. Tykkäätkö laskettelusta? En, koska olen siinä niin auttamattoman surkea.
9. Miksi tykkäät kirjoittaa blogia? Tätä kautta tutustuu muihin ihmisiin ja saa toteuttaa itseään.
10. Mitä mieltä olet kiusaamisesta? Voiko siitä olla montaakin eri mieltä?
11. Annatko helposti anteeksi? Välillä liiankin, toisaalta välillä jaksan olla hyvinkin pitkävihainen.
 
 
 
11 kysymystä minulta

1. Mitä kautta olet tutustunut lähimpiin ystäviisi?
2. Pidätkö kyntesi pitkinä vai leikkaatko ne lyhyeksi?
3. Oletko joutunut luopumaan jostain tärkeästi viime aikoina?
4. Jos elämästäsi tehtäisiin elokuva, mikä kappale soisi alkutekstien ja mikä lopputekstien aikana?
5. 5 karkkia mitä valitset irtokarkkipussiisi?
6. Kirja vai elokuva?
7. Seuraatko politiikkaa?
8. Suosikkisuklaapatukkasi?
9. Minkä kielen haluaisit osata sujuvasti?
10. Oletko tarkka rahankäytöstäsi?
11. Mitä laulaisit karaokessa?

Haastan kaikki jotka tän haluaa tehdä! =)

-------------------------------------

Tässä joku päivä kun olen aikaansaavalla tuulella postailen kuvia tän päivän ulkoiluista, muksut pääsi nimittäin pitkästä aikaan verryttelemään pihalle. Ens viikonloppuna matkaan Helsinkiin bäkkäreitä katsomaan ja viemään Innan astutettavaksi, kaikkea jännää siis luvassa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti